reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viera Tarčová

Viera Tarčová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dvadsaťročné dievča, ktoré sa zrazu ocitlo v úplne inej krajine, musí si sama nakupovať, variť, občas žehliť a prať :) Veľmi ju to baví, pretože už prestáva byť "len" dieťa svojich rodičov, ale konečne sa cíti ako dospelý človek, ktorý je zodpovedný sám za seba. Občas je stratená tu na Univerzite, medzi Angličanmi... ale snaží sa držať sa pevne a nepustiť... Držte mi palčeky ! Zoznam autorových rubrík:  Môj život v AnglickuSúkromnéNezaradené

reklama

Môj život v Anglicku

Ako Slovák vidí Západný svet a ako západný svet vidí nás.

Viera Tarčová

Ako Slovák vidí Západný svet a ako západný svet vidí nás.

Myšlienky a názory slovenskej študentky, ktorá už druhý rok študuje v Anglicku na univerizite.

  • 23. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 353x
  • 25
Ako toho mám už niekedy dosť, ale predsa sa nevzdám

Viera Tarčová

Ako toho mám už niekedy dosť, ale predsa sa nevzdám

Rok upršaného Anglicka  je za mnou, jeho radosti aj starosti, ale hlavne veľa nových skúsenosti. Konečne už rozumiem prečo sa chudobní majú lepšie. Veď keby mali toho viac než potrebujú, ako by sa radovali z maličkostí?

  • 11. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 069x
  • 5
Po roku v Anglicku alebo ako som nevzdala svoj sen

Viera Tarčová

Po roku v Anglicku alebo ako som nevzdala svoj sen

Moje myšlienky, pohľady, skúsenosti  ktoré som si odžila tu v Anglicku... ako sa zmenil môj život a ako ho vnímam teraz.

  • 11. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
V krajine “skackajúcich zajačikov“

Viera Tarčová

V krajine “skackajúcich zajačikov“

V krajine skackajúcich zajačikov alebo inou vetou: Moje pocity z Angličanov a Anglicka

  • 2. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Môj život v Anglicku

Viera Tarčová

Môj život v Anglicku

Život je búrka... život je dobrodružstvo, je o ľudských vzťahoch alebo o hľadaní samého seba? Život je skrátka taký, aký my chceme, aby bol. Je taký ako ho vidíme my. Ak si myslíme, že je plný dobrodružstiev, je dobrodružný... ak sa nevieme vyrovnať so sklamaniami, tak je plný sklamaní.

  • 11. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
reklama
SkryťZatvoriť reklamu